سه معادله ی ساده ی چند مجهولی...

معادله ی اول: 

فرض کنیم نیمی از جمعیت کره ی زمین رو جوانان تشکیل بدن! حالا فرض کنیم تو می خوای یه سرچ انجام بدی در مورد دانشگاه های روی این کره ی خاکی اونم دانشگاهی تو ینگه ی دنیا! حالا فرض کنیم نیمی از این جمعیتِ جوان در حال تحصیل باشن. حالا فرض می کنیم تو یه جوری توسط یه آدمی که قبلن می شناختیش آیدی یکی از این افراد رو که در حال تحصیله پیدا می کنی و در مورد دانشگاه تحقیق می کنی! خوب...از نظر آماری چند درصد ممکنه این فرد یک "مونث" باشه؟!!  

حالا فرض کنیم که اصلن تو راست می گی و هیچ قصدی به جز سرچ نداشتی!( اینترنت و گوگل و یاهو و این کوفت هارو برای چی ساختن؟!) حالا هم به این نتیجه رسیدی که اصلن به درد تو نمی خوره دانشگاه اون ور اّب و داری همین جا ادامه تحصیل می دی تصمیممت هم جدیه...خوب حالا چند در صد ممکنه تو دوباره با این خانم ( که فقط به قصد تحقیق باهاش چت کردی و تحقیقاتت هم دیگه طبق گفته ی خودت تموم شده) بخوای دوباره چت کنی؟! درسته جواب برابر است با 0درصد!!  

خوب پس چرا هنوز آیدی این خانم توی مسنجر شما هست و مدارکش هم موجوده؟!!  

معادله ی دوم:  

فرض کنیم که شما دوستی داشتین که دست بر قضا تو این قحطی دختر ، ایشون دختر بودن! با این پیش فرض که این دوست طبق گفته ی خودت مربوط به 10 سال پیشه و 10 سال پیش خیلی کم پیش میومد که کسی موبایل داشته باشه و شماره ش هم عوض نشده باشه! حالا فرض کنیم که یه کسی مثل شما خیلی مایه دار بوده و از 10 سال پیش موبایل داشته و خطش هم عوض نشده!...چند در صد ممکنه دوستی که از بد روزگار مونث بوده از 10 سال پیش به این طرف هیچ خبری از شما هم نداشته باشه ولی شماره ی موبایل شما رو داشته باشه و بدون این که چک کنه ببینه این خط هنوز دست توئه یا نه، یییییهو خیلی اتفاقی روز تولدت رو یادش مونده باشه!! و برای تولدت بهت اس ام اس تبریک بفرسته و اسمش روهم زیرش بنویسه و انتظار هم داشته باشه تو اونو یادت باشه!؟

چند درصد ممکنه یه دختر که هیچ تریپی هم نداشته با یه پسر( اصلن فرض کنیم حتا تریپ هم داشته باشه!) این قدر مرتب و منظم باشه که از 10 سال پیش دفتر تلفنش رو گم نکرده باشه و اگر هم موبایل داشته، اصلن هیچ اتفاقی برای گوشیش نیفتاده باشه و یهو شماره هاش از بین نرفته باشه ؟ 

فکر نمی کنی معنیش اینه که یا با هم تو این 10 سال رابطه داشتین و یا اون دختر یه دختر خارق العاده و استثنایی و عاشق بوده که 10 سال شماره و تولد تو یادش نرفته؟!! یا خیلی احمق و کودن بوده که بدون این که ببینه شماره هنوز مال توئه یا نه بهت اس ام اس تبریک تولد بده؟! 

چند در صد ممکنه شماره ای که مربوط به 10 سال پیشه طبق گفته ی خودت، اولش با 3 شروع بشه؟!! تا جایی که من تحقیق کردم و یادمه شماره ی 3 خیلی که قدیمی باشه مال 6 یا 7 سال پیشه!!  

معادله ی سوم:  

فرض کنیم افراد زیادی در کره زمین مشغول انجام کارهای مختلف هستن و شغل های مختلف دارن...مثل وکالت، تحصیل، طبابت، روانکاوی،کار در سازمان های دولتی و غیر دولتی... 

چند در صد ممکنه تو هر وقت کارت جایی گیر می کنه یا به یکی از این افراد نیاز پیدا می کنی که باهاشون کار کنی یا اونا مثلن وکالت تورو به عهده بگیرن و یا مشاورت باشن یا همکارت یا دکترت یا کارمند بانکی که ازش پول می گیری،این فرد یک "مونث" باشه؟!! 

چند در صد ممکنه که تو به جای 20 دفعه در روز، 100 دفعه در روز به من خیانت کنی و زیر آبی بری؟!! 

چند در صد ممکنه که تو فکر کنی یه دختر 30 ساله ممکنه مثل بچه های 3 ساله گول بخوره و خر بشه و گوشاش دراز بشه؟!!  

چند در صد ممکنه که یه الاغی مثل من وقتی یه صد بار به یکی گفته "دوستت دارم"، حتا وقتی دیگه از اون طرف متنفر هم می شه طرف انتظار داشته باشه باز این جمله رو ازش بشنوه؟! 

چند در صد ممکنه که با این کارایی که می کنی و سوتی هایی که خودت می دی و چیزایی که من می فهمم تو از من پنهان کردی، من ازت متنفر بشم روز به روز؟!!!!  

می خوام اقرار کنم..بی اغراق!!  

من  

از 

تو 

متنفرم 

 

تمام.

نظرات 95 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.sanaz-sanaz.blogfa.com

وااااااااااا آفتاب مسخره نشو عشق با این چیزا تموم نمی شه.. عشق بی نهایته..

ilia پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

aftab kash mitunesti azash motenaffer bashi.in pesare dare bazit mide.liaghate e$ghe to hamchin adami nadare.paye kec berizesh ke manisho bedune

فاطمه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.khilikhastam.blogfa.com

سلام
هر کس این معادله رو طرح کرده خودشم حلش میکنه
پس صبر کن وعجول نباش

فاطمه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.khilikhastam.blogfa.com

جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تابه ۸۰ نرسه اپ نمیکنی
همش تقصیر خودته یه هو گذاشتی رفتی ....همه که من نیستن بیان پیدا کنن خانومی

نسیم پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

بگریز دوست من. به تنهاییت بگریز!تو را از مگسان زهراگین زخمگین میبینم. بگریز بدان جا که باد تند و خنک وزان است.

به تنهاییت بگریز! به خردان و بیجارگان بس نزدیک زیسته ای. از کین پنهانشان بگریز! آنان در برابر تو سراسر کین اند و بس.

بیش از این برای راندنشان دست میاز! آنان بسیارند و سرنوشت تو مگس تاراندن نیست.




افسون پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

افتاب عزیزم چرا اینقدر خودتو اذیت میکنی چرا به جاش سعی نمیکنی مشکلتو برطرف کنی؟ اگه بهش شک داری ازمایشش کن و اگه مطمئن شدی خودتو خلاص کن لیاقت تو این نیست که بهت خیانت بشه بودن با هادی برای من یه درس مهم داشت اونم این که اگه شک کردی که عشقت با تو صادق نیس رهاش کن چون ارزش نداره. صداقت مهمترین شرط عشقه.

افسون پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ب.ظ

اگه اینجوره که من هر روز میام کلی کامنت میزارم که زودی ۸۰تا بشه

باران پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://deltangi-m.blogfa.com

سلام افتابم
خوبی دلم برات یه ذره شده بود نمیدونی با چه مکافاتی وبلاگتو پیدا کردم الان باید برم باشگاه اومدم مفصل میام پیشت مواظب خودت باش بی خبرم نزار میبوسمت

اورانوس پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.oranoosezamini.blogfa.ocm

سلام عزیزم
آخه قربونت برم من چرا برا دوست داشتن شرط میذاری چرا بامنت دوستش داری؟‌تو عاشقی حالا این که عشقت برخوردش چیه مهم نیست؟
خوب بایدت بیار روز اولی که با هم آشنا شدین آیا با شرط دوستش داشتی یا خواه ناخواه دلت لرزید؟‌جواب بده دیگه عشق من! پس چرا انقدر خودتو ذاب میدی بذار راحت باشه دنبال مچ گرفتن نباش قربونت برم
سعی کن به حرفام خوب فکر کنی
موفق باشی عزیز دلم

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.1taaa.blogfa.com

اولا که برا پست بالا نمیشه کامنت گذاشت :(

دومااا ۷۹ تا بشه چی ؟؟‌:دی

سومن انقد خودتو به خاطر جوجو عذاب نده ، ... اصلا ول کن من حالم الان خوب نیس که بخوام برات نسخه بپیچم ... بگذریم ...

:*

خانومه دوست:) پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ http://manvashahin.blogfa.com/

سلام خانوم خوبی؟
نمی دونم در مورد آپت چی بگم
حالا شاید واقا همه شون اتفاقی پیش اومده یاشن
و جوجویی از قصد این کارا رو نکرده باشه؟

خانومه دوست:) پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

من که کلیذوق کردم وقتی لینکت رو پیدا کردم:)

خانومه دوست:) پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ب.ظ

پس الان هم چند تا نظر می دم تا زودتر آپ کنی:-*

پسرک آبنبات فروش پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ http://lollipop01985.blogsky.com/

بیا منو کتک بزن ... جون من بی خبال...اینقدر عصبانی نباش...بعدا کلی واست حرف دارم درباره ی کامنتی که گذاشتی.

مونس پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام بر افتاب مهربانی

اون پست اصلا نظر دون نداره که!!!!
بگو کجا باید نظر بدم؟همین پست ؟؟؟خودم 80 تا نظر میدم ...

شاد باشی

آره مونس قشنگم همین جا باید بشه 80 تا!!! مرسی از کمکت!
می بوسمت.

نازی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://asali-n.blogfa.com/

فکر کنم تو فقط زیادی حساسی اکثر این موارد ذکر شده خیلی محتمل بودن

پسرک آبنبات فروش پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://lollipop01985.blogsky.com/

نهههههه
حالا من یه چیزی گفتم جدی نگیر!!
حیف تو نیس بری دنبال گرس مرس!! نه نه این خیلی جدیه.به این چیزی فکر نکن.اینی که گفتم فقط یه حس بود . نههههههه!!!

پسرک آبنبات فروش پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://lollipop01985.blogsky.com/

ببینم من اگه ۸۰ بار بیام قبوله؟

هما پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

آفتاب جان احساسم میگه که تو دوباره همون عشق قبلی را به جوجوت پیدا میکنی (متاسفانه)!!!! میگم متاسفانه چون تا حالا چندین و چند بار این حسی که الان داری بهت دست داده اما بازم همه‌ چیو فراموش کردی:(... عزیزم من میگم حتی اگه واقعا هیچی بین اونو هیچ دختر دیگه‌ای نیس این چه رابطه‌ایه که همش با استرس و ناراحتی همراه باشه. من خیلیی ازت کوچیکترم اما میخوام که یکی منطقی فک کنی. ما یه بار بیشتر زندگی نمیکنیم که درکل ۱۰-۱۵ سالشو اینجوری می‌تونیم عاشقی کنیم و از معشوق کسی بودن و عاشق کسی شدن لذت ببریم. قدر لحظه‌هاتو بدون آفتاب. اگرم می‌خوای که رابطه رو نگهش داری ازش بخواه که یه جوری بهت ثابت کنه که خیانت نکرده و بهش بفهمون که اثبات این موضوع فقط به تو نیست که کمک میکنه

همای عزیز
ما همدیگه رو می شناسیم؟ مثل این که تو خوب منو می شناسی چون همین الانم حدست درست از آب در اومده و من تقریبن دوباره همچنان عاشقم!!
عزیز دلم جوجو خیلی سعی می کنه منو متقاعد کنه که بهم خیانت نکرده و از نظر خودش همچین کاری اصلن خیانت محسوب نمی شه و می گه به من چه که دوست 10 سال پیشم بهم اس ام اس داده من که جوابشو ندادم! می گه برو اینارو به خودش بگو !! خوب راست می گه ولی آخه تا یه کسی به طرف رو نده که اون براش اس ام اس نمی ده!
اون هرکاری می کنه که بهم ثابت کنه منو دوسم داره و بهم خیانت نمی کنه.مشک این جاست که تعریف خیانت توی فرهنگ لغات اون با من خیلی فرق می کنه و من نمی تونم تعاریفم رو با اون یکی کنم!
مرسی که به فکرمی و ممنون که اومدی.اگه وبلاگ داری برام آدرس بزار بیشتر همو ببینیم.
می بوسمت.

مونس جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ http://www.kindview.blogfa.com

نفرت دیگران را با عشق پاسخ دهید.عشقی که بروز میدهید به خودتان باز می گردد و هدیه آن رهایی است.

مونس جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ

ماموریت تو در زندگی تغییر دادن جهان نیست ، ماموریت تو تغییر دادن خویشتن است

مونس جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ

وقتی که زندگی برات خیلی سخت شد، یادت باشه که دریای آروم، ناخدای قهرمان نمی‌سازه.

گالی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

باور نمیکنم!!
ولی باهات موافقم!
تمام اون درصدا جوابش ۱ بود!

فری جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://eryjey.blogfa.com

من که نمیدونم چی بگم

عسل ( سمفونی حماقت) جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ http://gillasseabi.blogfa.com

بغض............
یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


از ابراز هم دردی الکی متنفرم اما
(متاسفانه یا خوشبختانه می فهممت......)


پس منو چی می گی که کامنتام که کم شده هیچی تازه خیلیا دیگه وبمم نمیان بعضیا هم وبلاگمو از توی لینکاشون پاک کردن !!!!!! باورت می شه ؟؟؟؟؟
برام مهم نیست اما عجیبه !!!!

این سمفونی حماقت متروکه تا ابد گریبانگیرمه.................

شیلا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

ای جان آفتاب من باز شاکی شد

من که می گم هر چی تو ذهنته بریز بیرون بزن تو روش از دست اینا

شیلای قشنگم همه رو زدم قبلن تو روش!! ولی تو که اینارو می شناسی! پررو تر از این حرفاش!
به من م گه تو متوهمی!!
مرسی که اومدی خوشگل خانم.وووووووس

لبخند جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://labkhand22.mahblog.com

سلام عزیزم
حرفایی که زدی خیلی منطقیه. شاید بهتره حواستو بیشتر جمع کنی.
البته قانون عشق اینه که اطمینان کنی. اما فرض این که تو عشق، خیانت بشهُ آدمو عصبی می کنه.
در مورد کد ۳ ُ فکر کنم حرفت درست نیست. بابای من کد ۳ داشت و البته هنوزم داره و سیم کارتش مربوط به حدود ۱۰ سال پیشه.
( من اون موقع دبیرستان بودم، الان دو ساله که از فوق لیسانس فارغ التحصیل شدم )!
البته زبان اغراق آقایون معمولا خیلی قویه. ممکنه مال ۴-۵ سال پیش بوده باشه ولی چون از روش زمان گدشتهُ اون می گه ۱۰ سال پیش.
به هر حال مواظب خودت باش
بوس

نیلوفرانه جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://nilooofaraneh.blogfa.com

سلام به گل همیشه بهار
نبینم آفتاب بانو ناراحت و عصبانی باشه
خانوم خانوما تو که اینقدر عجول نبودی ، چی شد یه دفعه؟
به خدا که صبرکردن گره های کور رو باز میکنه اینکه دیگه چیزی نیست
اون همه عشق و دوست داشتن محاله ممکنه که اینجوری تنفر بشه
گل قشنگم عجله نکن و توی عصبانیت تصمیم نگیر
خودت میدونی که از همه بیشتر دوستت دارم اما خوب میدونی که این جماعت مذکر دلشون مثل دروازه ملل می مونه کاریش هم نمیشه کرد
منتظر خبرهای خیلی خوش هستم ازت بی صبرانه
دوستت دارم خیلی زیاد
مراقب دل مهربونت باش و صبوری کن
به خدای مهربان و صبور میسپارمت
در پناه دوست باشی

مونس شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ق.ظ


سلام آفتاب مهربانی
خوبی آیا؟

دریاچه ی دل نجیب و پاک درد... چندیست که حالت غریبی دارد...
آن موج که سر به صخره می کوبد باز.... با من چه شباهت عجیبی دارد....

مونس شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ق.ظ

راستی آفتاب مهربانی!
ساده بودم...تو نبودی...باران بود

داشتم از آزمایشگاه میاودمم تو مسیر چنان بارونی گرفت که نگو...رفتم زیر بارون بیاد تو....باور کن چتر هم همراهم بود ولی بازش نکردم بیاد تو واین جمله ی قشنگت

راستی!من فکر میکنم که تو یه کوچولو حساسی .میدونی چرا؟چون خیلی دوسش داری والبته این طبیعی هم هست.حالا یه مسیج اینهمه دلخوری نداره!!!به احساس قشنگت احترام میزارم.ولی اینهمه حساس نباش که خودت رو اذیت میکنی.تازه!!!اونم که اومده منت کشی!دیگه چکار کنه بنده خدا!:)
این ها رو همون اول میخواستم بهت بگم ولی دیدم خیلی عصبانی و ناراحتی!اینه که الان بهت گفتم.اونم دوست دااااااااااااااااااااااااره .مطمئن باش.تازشم اینهمه حساسیت نشون میدی فک کنم اونم ته دلش خوشحاله که از یه مسیج اینهمه شاکی شدی!
"من

از

تو

متنفرم "

میبینم که از افعال معکوس هم استفاده میکنی !!!!!!

شاد باشی آفتاب مهربانی عزیز


افسون شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ http://hevean.blogfa.com/

سلام افتاب خانم. اگه اینجوریه که تو توی کامنتت برام نوشتی که باید بهت بگم تو داری سخت میگیری ارتباطات اجتماعی گریز ناپذیرن این ممکنه برای خودتم پیش بیاد البته این ارتباطات باید توی چارچوب اخلاقی باشه تا کسی احساس نکنه داره بهش خیانت میشه.
راستی رمز رو هم برات میزارم.

03031112 شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://03031112.blogfa.com

سیلام دومس جون خوفی؟

خیلی ناجوره که یکی و دوس داشته باشی اما خودش باعث بشه که بهش شک کنی .... خیلی ناجوره وقتی که اعتماد از بین میره

جودی آبوت شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

مادر بزرگا می گفتن : عشق یک سره مایه ی دردسره !
من موافقم .به جز موارد استثنا(خیییییییییییییییییلی استثنا) آدم الکی شک نمی کنه

نمیدونم شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ http://2267.blogfa.com

من همیشه می خونمت . . .ولیهیچ وقت حرفی نزدم
ترجیح دادم فقط خواننده باشم

ولی حالا چون میخوام بازم بنویسی

گفتم یه نظر هم یکیه دیگه!‌

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
نه؟

نمیدونم شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://2267.blogfa.com

تنها کسی که می تونه این معادله رو طرح کنه

اونیه که خودش طرحش کرده !

ممول شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://joojoo4me.persianblog.ir

سلام آفتاب جونم
الهی من قربون اون دلت برم که این جوجوی بی معرفت هی می‌شکونتش. عزیز دل من آخه من که میدونم تو عاشق جوجویی و هیچ کدوم از این کاراش متنفرت نمیکنه.
دختر خودت رو بزن به بی‌خیالی. کار دیگه‌ای نمیتونیم کنیم. ما ادعا می‌کنیم که عاشقیم. پس ما باید تحمل کنیم.
من جوجومو گذاشتم کنار. با اون همه اتفاق و با اون اذیتی که بهم کرد مگه ازش تونستم از متنفر بشم یا حتی فراموشش کنم. دلم براش یه ذره شده.
تو رو خدا مواظب خودت باش و اینقدر حرص نخور. خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و واقعاْ نگرانتم.
راستی هی می‌خوام بیام برات کامنت بذارم تا زود بشه ۸۰ تا.

ممول شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://joojoo4me.persianblog.ir

آی دختره
دوستت دارم.

aT شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://atlac.blogfa.com

افتاب من میگم فقط یه کاری نکن که بهت بگم تو متوهمی یا پس فردا بگه دختره دیوونه بود شک میکرد من اینو از زبون خیلی پسرا شنیدم... فقط چون دوستشون یه کم نگران بوده همبن!!! این خیلی بده...
بهش اعتماد کن ...
در مورد خط هم معلومه دیگه خیلی اغراق کرده

هما شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ

چیزی که مهمه اینه که آدم از زندگیش و از عشقش لذت ببره ! مسلما آدم هرچی عاشق‌تر میشه حساس‌تر میشه اما باید سعی کنی حساسیتتو کم کنی. به نظرت اگه جوجو واقعا عاشقت نباشه چه دلیلی داره که بخواد باهات ادامه بده؟؟ تو که زنش نیستی که پایبندیه اون صیغه و عقدنامه و ... کوفتی وجود داشته باشه. پس اطمینان بیشتری می‌تونی به عشقش داشته باشی. پس یه‌بار سعی کن حساسیتتو کمش کنی مطمئن باش خیلیییی بیشتر از این چیزی که فک می‌کنی از بودن باهاش لذت می‌بری.
منم توی رابطه‌ام اولا خیلیی حساس بودم اما خودم هر روز ضعیف تر و شکننده تر می‌شدم اما حالا که حساسیتم کمتر شده و منطقی نگاه می‌کنم بیشتر عشقشو حس می‌کنم.

آفتاب جان من وبلاگ ندارم اما خیلییی وقته که وبلاگتو (قبلیه و این جدیده) می‌خونم. اما امیدوارم بیشتر باهم آشنا بشیم عزیزم.
خیلی از نوشته‌هات لذت می‌برم
بوووس بوووس

آره عزیزم...تنها چیزی که به من آرامش می ده هم همینه که اون پایبند تعهدات مالی و این مزخرفات نیست و برای خودم با من مونده..ولی مگه نمی شه یکی هم منو بخواد هم در آن واحد با بقیه ی دخترا یه شوخی و خنده ای هم بکنه ؟!! مشکل این جاست که برداشت من و اون از خیانت با هم فرق می کنه! اون فکر می کنه فقط باید با یکی بخوابه یا به منظور دوستی باهاش حرف بزنه تا بشه خیانت! ولی من فکر می کنم هر حرف زدنی با دختری که می شه به جاش با یه پسر حرف زد می شه خیانت! مثلن می شد اطلاعات برای دانشگاه رو از یه پسر گرفت نه؟!!
عزیز دلم مرسی که اومدی.حالا که وبلاگ نداری من همیشه همین جا منتظدتم و از دیدن اسمت خوشحال می شم.
می بوسمت و ممنون برای همه ی کمک هات.

بهارنارنج و یاس رازقی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

من به این پست کار ندارم. اما تو رو میخوام. برا همین اینقدر کامنت میذارم تا ۸۰ تا بشه!!

بهارنارنج و یاس رازقی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

.

بهارنارنج و یاس رازقی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

.

بهارنارنج و یاس رازقی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

حالا که فکر می کنم میبینم بهتره اینکارو نکنم و بذارم دوستای دیگه هم از فرصت این ۸۰ تا استفاده کنن. بوس

بهارنارنج و یاس رازقی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

الان پستتو خوندم. آخی عزیزم چقدر حرصت داده. ولی آفتاب اینقدر از کوه در نرو عزیزم. تو این معادله یه درصدی برای اشتباه تو هم هست . نه/؟ حالا بالفرض که نباشه. حرف از تنفر نزن. مطمئن باش که این حسی که در تو هست هم تنفر نیست. یه عصبانیته. به زودی جاشو به دل شکستگی و عشق میده...

[ بدون نام ] شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

من همیشه بهت گفتم بازم می گم که به این چیزا خیانت نمی گن فقط می شه گفت شیطونی که خیلیم قشنگه..

ساناز شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.sanaz-sanaz.blogfa.com

کامنت قبلی از من بود..

سیگار برگ یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ق.ظ http://Sigarpich.blogfa.com

۸۰ تا!!!!!!!
چه خبرههههههههههه!

رویا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ق.ظ

یاد یه خاطره از یه دختر سی ساله دراز گوش افتادم
یادمه برام تعریف کرد که یه اس ام اس مشکوک بهش میرسه و زنگ میزنه ببینه این ادم کیه که یه مزاحم "مونث" بوده که میخواسته به شوهر خواهرش اس ام اس بده شماره رو اشتباه زده
و من هرگز نپرسیدم که مگه شماره توی گوشی سیو شده نیست؟ یعنی چی اس ام اس اشتباه
تا اینکه به اصرار من پسورداشو عوض کرد که من با موذیگری پیداش کردم
و بعد از مدتی یه پیغام خصوصی با عشوه فروون از دختری دیدم که نوشته بود من همون مزاحم شهر بدام و ... که کلی از کارای هنریش تعریف کرده بود و ایمیل گذاشته بود
ایمیلشو چک کردم براش ایمیل داده بود همین امشب بهم زنگ بزن و شماره دیگه اش رو براش گذاشته بود

یادمه چقدر اصرار کردم که با کسی هستی؟ من حس بدی دارم و اون قسم خورد نه
و فرداش همه این ایمیلا توی اشغالا بود بدون اینکه یادش بره اون قسمت هم پاک کنه
و من هرگز نفهمیدم چطور یه مزاحم ادرس وبلاگ اینه پیدا کرده....
حالا که دارم فکر میکنم میبینم چرا این چیزا رو میدیدم و باور نمیکردم؟!

رویا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ق.ظ http://roie.blogsky.com/

گاهی ادما میفهمن /اما نمیخوان بفهمن
هنوز بی نهایت دلگیرم از نبودناش که خودم خواستم نباشه
و میدونم چه دردی میکشی
باور کن میدونم
اان از احساس و دوست داشتن

رویا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ق.ظ http://roie.blogsky.com/

هشتادتاااااااااااااااااا
بابا بی خیال
نمیشه مثلا سی تا باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد