یک توضیح !!

ظاهرن این بار مچ گیریم افتضاحی بیش نبوده!! همین که صدای جوجو در نیومده مطمئنم که اشتباه کردم!!! اگه این جارو می خوند حتمن یه چیزی می نوشت یا لااقل به خودم یه چیزایی می گفت!! ولی نگفت! 

خوب خوبه! اومدم یه دستی بزنم ببینم شکم درست بوده یا نه! انگار که نبوده! اون قضیه ی کلیک و اسمهای بلاگفا هم ابداع خودم بود!! چون من با فایر فاکس میام تو وبلاگم و جوجو اصلن از فایر فاکس استفاده نمی کنه! با کامپیوتر اون هم با همین فایر فاکس اومدم که خودم تازه براش نصبش کردم ...ولی اون چون از اکسپلورر استفاده می کنه.هیچ اسمی تو حافظه ی اون صفحه نمی مونه... در مورد آی پی هم فقط عدد اول کامپیوتر جوجو شبیه اونی بود که من بهش شک داشتم! الان نگاه کردم دیدم ۴ تا آی پی دیگه هم با همین عدد مشابه وجود دارن که اون بچه ها رو من می شناسم و همشون وبلاگ دارن! 

خوب شد من کارآگاه نشدم یا مثلن قاضی!! چه گندی می زدم!! 

الان دیگه خیالم راحت شد که می تونم همچنان هرچی دلم می خواد این جا بنویسم... 

دوستت دارم بی شرف!!!