تلقین پذیری مزمن...

خاک بر سرِ من...خاک بر سرِ من...خاک بر سرِ من... 

که این قدر از هر کس و ناکسی خواهش کردم برای تو وقت دکتر بگیرن...برای تویی که معنای هیچ چیزو نمی فهمی به جز استبداد!!
انتظاری ندارم که بخوای چیزی رو در حقم جبران کنی.چون من هر کاری می کنم نه برای لوس کردن خودمه و نه برای این که نشون بدم خیلی به فکرتم..فقط برای اینه که واقعن دلم می خواد که اون کارو برات انجام بدم...حالا هرچی که باشه.از هدیه تولد خریدن بگیر تا وقتایی که با وجود خستگیم میام دنبالت که چند لحظه ای ببینمت تا تمیز کردن اتاقت تا شام پختن برای تو تا وقت دکتر گرفتن...برای این نیست که خودی نشون بدم و بگم من هم هستم... ولی انتظار هم نداشتم که این طوری ریشه به تیشه ی همه چیز بزنی...

اما تو خیلی راحت دیشب بعد از این که من صبحش بهت گفته بودم امروز دیگه یکی قراره برام وقت بگیره،گوشی تلفن رو برداشتی و یهو به منِ از همه جا بی خبر که مثلن خیرِ سرم دیشب تولدم بود و با هم یه شب قشنگ رو گذرونده بودیم، با داد و بیداد گفتی: "آفتاب همش تقصیر توئه! من الان 2 هفته س که سر درد نداشتم اما تو می دونی من آدم تلقین پذیری هستم از وقتی بهم گفتی وقت دکتر می گیرم سرم درد گرفته و هرچی قرص می خورم خوب نمی شم و یک کلمه هم نتونستم درس بخونم!!! "

من چی کار می تونستم بکنم جز این که چون مهمون داشتم فقط جلوی خودمو بگیرم که اشکام سرازیر نشه...زشته اصلن...یه پیرزن 30 ساله که گریه نمی کنه! 

500 تااس ام اس دادی به این مضمون که" من هیچیم نیست و مریض نیستم و نه ام اس دارم و نه هیچی...بذار من رو درسم متمرکز باشم و این قدر منو اذیت نکن!! "

خیلی بی معرفتی...خیلی....به من چه که تو تازه 2 ماه قبل از امتحان یادت افتاده که می خوای تو این امتحانات شرکت کنی! به من چه که تو هر وقت اعصاب نداری و یاد عشق قدیمیت میفتی به من گیر می دی...  

آره عزیزم...تو از اولش هم نه مریض بودی نه سر درد داشتی نه هیچ مشکل دیگه ای...خیلی هم خوشحالم که همه ی اینا یه مسخره بازی مقطعی بود احتمالن برای این که واکنش آدمهای اطرافت رو ببینی!! خوب...دیدی؟ حالا دیگه تمومش کن این نمایش مسخره رو... 

از همه ی دوستانی که دارن تلاش می کنن برام اسم و آدرس دکتر بگیرن از جمله گالکسی عزیزم که خیلی خیلی کمکم کرد تو این مدت متشکرم و با کمال شرمندگی ازشون می خوان دبگه خودشونو به زحمت نندازن .

دیگه می خوام بشم بی خیال ترین آدم روی زمین..دیگه نم یذارم 30 سالگیمو خراب کنی...20 سالگیم که نزدیک 4 سالش با وجود تو به فا*ک رفت.اجازه نمی دم دهه ی 30 زندگیمو هم خراب کنی... 

امیدوارم همیشه سالم باشی.