ترو خدا...ترو به هر کی که می پرستین...تورو به هر کی که قبول دارین... 

واسه جوجوم دعا کنین...  

الان که دارم این هارو می نویسم از شدت اشک و بغض و دلشوره و استرس نه چیزی می بینم و نه می تونم درست تایپ کنم...جوجوم چند روز پیش که داشت ورزش می کرد به مدت ۵ دقیقه بیهوش شد و از اون به بعد سر دردای شدیدی داره..هرچی بهش گفتم بریم دکتر گوش نکرد...تا دیشب که دوباره همین اتفاق براش افتاد و بردمش دکتر و همون نصف شب دکتر سی تی اسکن کرد و گفت این جا که چیزی نشون نمی ده...الان از صبح تو بیمارستان دنبال ام آر آی و نمی دونم ام ای آر و سونوگرافی مغز و این چیزا فرستادنش...دیشب دکتر گفت باید بره پیش نورولوژیست..که من نمی دونم چه کوفتیه...و اون فرستادش دنبال این آزمایشا...

بهش می گم دکتر چی می گه؟...درست جوابمو نمی ده...می گه گفته تو ورزشکارها این قضیه خیلی رایجه و باید جواب آزمایش ها بیاد تا ببینم جزو اون ۱۵ درصد هستی یا جزو اون ۷۵ درصد! می گم یعنی چی؟ می گه اون ۱۵ درصد می میرن اون ۷۵ در صد زنده می مونن! وااای خدایا این بچه هیچ وقت دست از شوخی و مسخره بازی بر نمی داره...من هیچی نمی دونم....من فقط جوجومو سالم می خوام...همون جوجوی سر حال و سالم خودمو می خوام...دیشب که از دم در اتاق یواشکی تو اتاق سی تی اسکن سرک کشیدم ،وقتی جوجو رو زیر اون دستگاه دیدم دیگه نتونستم طاقت بیارم ..نزدیک بود خودم غش کنم و فقط واسه این که نگه من نمی تونم به تو تکیه کنم و تو در شرایط بحرانی نمی تونی درست مدیریت کنی، خودمو سرپا نگه داشتم...اجوجومو سالم می خوام....من جوجومو می خواااام.... 

الهی قربون چشمای خوشگلت بشم من...دیشب که دکتر داشت با چراغ قوه ش تو چشمای قشنگتو نگاه می کرد، دلم می خواست بپرم تو بغلت و ماچت کنم...آخه کدوم دکتری تا حالا چشمهای به این قشنگی دیده؟! 

تا حالا خودت چشماتو توی همچین نور پررنگی دیده بودی؟!! نمی دونی چه دنیایی بود اون تو...

نظرات 20 + ارسال نظر
بهارنارنج و یاس رازقی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

از صمیم قلب آرزو می کنم مشکل خاصی نداشته باشه و شاد و سالم به آغوشت برگرده.

تینا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

خیلی دعا می کنم آفتاب قشنگم و مطمئنم که چیزی نیست به امید خدای مهربون.... دوستت دارم عزیز دلم... غصه نخور... نگران هم نباش...

نسیم چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

واقعا متاسف شدم از این خبر راستش آدم باورش نمیشه بعضی از کسانی که واسه ی ما عزیزن بخوان بیمار شن ولی یادت باشه به صبوری تو الان بیشتر از همیشه نیاز داره سعی کن باهاش درست مواجه شی تا روحیه اشو تقویت کنی منم آرزوی بهیودش رو دارم تا دلت پر بشه از شادی دوستت دارم گلم زود خبرهای خوب رو بده

شیلا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.shila1120.blogfa.com

سلام آفتاب جان اصلا خودتو ناراحت نکن!ایشالا که حتما خوب میشه!
اجازه نده که جوجو بیش از حد ورزش کنه!

نازی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://asali-n.blogfa.com/

جوجوت حتما حتما سالم و سرحاله.مطمئنم.منم دها میکنم که سالم باشه.

چپ دست چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ

الهیییییییی افتاب نازم ایشال... جوجو زودتر خوب شه نگران نباش منم دعا میکنم بوس بوسسسسسسسسسسسس

گلکسی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ

افتاااااااااب
جوجو؟!!
همون جوجوی که ازش مینوتشی
تکران نباش
هیچی نیست
ی همچین مشکلی داشتم

اصن نگران نباش
علم پزشکی خداروشکر انقدر پیشرفت کرده که درست میشه
فقط انرژی مثبت..حرفای مثبت...روحیه و امید
اصن خودتو نبازیاااااااااااااا
مطمئن میای رو همین صحفه مینویسی که جوجو خوب شد
مواظب جفتتون باش
با حرف جوجو هم موافقم!ضعف نشون نده و کنارش باش
درست میشه
نگران نباش
خوب؟!!!منتظرتم که خبر بدی چی شد

گلکسی پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

کجا میتونم کامنت خصوصی بذارم
که اون مشکلو توضیح بدم
ها؟!!یا ایدیمو کجا بذارم؟!!!

رویا نوری پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام گلم
متاسفم عزیزم میدونم روزای سختیه
اما عزیزم هنوز چیزی معلوم نیست ممکنه بر اثر ورزش خون به مغز نرسیده
براش دعا میکنم
قول بده بی خبرمون نذاری

فری پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ق.ظ http://FERYJEY.BLOGFA.COM

عزیزم خودتو ناراحت نکن.ایشالا که هیچی نیست

عسل پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ http://lonelyisland.blogfa.com

واییی خداوندا!!! آفتاب جون میدونم توی شرایط سختی هستی و هیچ کی نمیتونه درک کنه این شرایط تورو،ولی تروخدا به خودت مسلط باش و واقعن مدیریت کن عزیزم از صمیم قلب دعا میکنم واسه سلامتی جوجو! راستی آفتاب جونم من خرافاتی نیستما اما خیلی خیلی مراقب چشم مردم حسود باش بخدا خودم دیدم که میگم
میبوسمت عزیزم و منتظر خبرهای خوبم

افسون پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام خانمی من الان بوشهرم از توی کافی نت بهت سر میزنم خیلی ناراحت شدم نگران نباش خدا دوست داره تنشالله هیچی نیست منم درست که میدونم خدا رومو نمیگیره دوسم نداره ولی با این حال برات دعا میکنم

..:: ی ک ت ا ::.. پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://1taaa.blogfa.com

خیلی ناراحت شدم آفتاب جون :( ... دعا میکنم جوجوت طوریش نباشه :(

رامونا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://ramona-forever.persianblog.ir

آفتاب جون مطمئن باش هیچی نیس . با یه غش کردن ساده که آدم نمی میره. دیدی خودتم گفتی داشتی پشت در اتاقش غش می کردی ؟!

عزیزم نگران نباشیا!

نرگس پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ

چرا من تا وبلاگتو پیدا کردم این پست باید رو صفحت میبود؟
ایشالا خوب میشهه
امیدت به خدا باشه

ممنونم عزیز دلم..امیدوارم پست بعدیم با خبرای خوب بهتر بشه...مرسی که اومدی.

الیزا پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.elliza.blogfa.com

عزیز دلم یه کم محکم باش . انشالله که چیزی نیست.خدا مهربونه نمی ذاره تو که انقدر جوجو رو دوست داری اذیت شی. دعا می کنم طوری نشده باشه و پست بعدت که خیلی زوده خبر سلامتیه کامل جوجوت باشه.
خدایا دل این آفتاب ناز ما رو زود زود شاد کن.آمین.

اورانوس پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.oranoosezamini.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی ناراحت شدم ولی ان شاالله که خوب میشه و هیچ مشکلی نداره و با هم می شینین کیک تولدشو میخورین

پسرک آبنبات فروش پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://lollipop01985.blogsky.com/

دوس داشتم هر چه زودتر آپ کنی ولی نه با این خبر ....چیزی نشده که .همون که سی تی اسکنش چیزی نبوده معلومه که مشکلی نداره . به احتمال زیاد به خاطر فشار شدیده .
اصلا نگران نباش . به هر حال دعا می کنیم و مطمئن باش که در کنارتیم .
بی خبر نذارمون .

بابک بی وبلاگ جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ

خوب می شه عزیزم .

تو رو خدا نگران نباشیا !

مرسی بابک عزیز...ممنون از همراهی همیشگیت.

سمیرا جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://lilac-02.blogfa.com

عزیز دلم منم نگران جوجوت شدم ..از صمیم قلب ارزو می کنم که سالم وسلامت باشه وهیچ اتفاقی براش نیفتاده باشه ....گلم حتما حتما حتما یه خبری از جوجو بده...باور کن بی اندازه نگران شدم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد