نتیجه ی نظر خواهی!!

از اونجایی که حوصله ی آپ کردن ندارم دیدم بهترین فرصته که برای خالی نبودن عریضه، نتیجه یِ نظر سنجی ِ هزارتا پست قبلیمو بنویسم! لطفن از پرسیدن هرگونه سوالِ احتمالی خودداری فرمایید!

با تشکر ، آفتاب!

کلن ۴۵ نفر قدم رنجه کردن و توی نظر خواهی شرکت کردن که از همشون ممنونم و دستِ تک تکشون رو می بوسم( محرم و نا محرم هم حالیم نیست!)

آمار کل:۴۵ نفر

نیما: ۱۳ نفر

شاهین: ۱۲ نفر

( رقابت بسیار فشرده است!!!)

اشکان: ۶ نفر

پدرام: ۵ نفر

بهنام: ۵ نفر

کاوه: ۴ نفر

اسامی به ترتیب رایِ جمع آوری شده نوشته شده .لطفن از هرگونه قضاوت یا حدس یا گمان خودداری فرمایید!

دوستتون دارم.


جوجو امتحان داره و خوشبختانه این آخرین امتحان های دانشگاهشه! یعنی دوتا داره که چهارم و پنجم شهریور دیگه تموم می شن و پسرم لیسانشو می گیره به سلامتی!! من هم که طبق معمول دم امتحان های اون می شم تارک دنیا ...عین خودش! من اگه دم امتحانهای خودم هم این جوری می شدم با معدل بیست لیسانسم رو می گرفتم به خدا! اگه این همه هم که به خاطر امتحانهای اون خونه نشین شدم واسه درس خوندن خودم می نشستم توی خونه، الان دکترام رو هم گرفته بودم! افتاده رو کتاب و جزوه و بلند نمی شه!!( به من می گه "تو به کتابهام هم حسودی می کنی؟!!")

خلاصه تا اطلاع ثانوی آپ تعطیل! می دونم الان از خوشحالی در پوست خود هم نمی گنجید!!

دعا کنین همه رو پاس کنه که من یکی دیگه از هرچی امتحان و درس و دانشگاهه بیزارم!!

جوجوی نازنین و دوست داشتنیم...دیشب که کنارت بودم و رو تختت دراز کشیده بودم و تو داشتی رو صندلی درس می خوندی و سرتو با دست گرفته بودی و موهای طلایی و خوش حالتت لای انگشتهات جمع شده بود و اون چشمهای خوشگلت روی کتاب از این ور به اون ور می رفت، فکر کردم که کیه که تورو تو این حالت ببینه و عاشقت نشه!...

نمی دونی چه حس عجیبی بهم دادی وقتی داشتی شیطنت می کردی و من اخم کردم و گفتم" بچه درست رو بخون!! "و تو که چشمهات برق می زدبا لبخند شیطنت آمیزی جواب دادی" آخه کی می تونه وقتی یه همچین دافی تو تختش خوابیده درس بخونه؟!!"

یاد اون روز افتادم که یکی از دوستهای دخترم بهم گفت "داف" و تو عصبانی شدی و گفتی "دوست دختر من "داف" نیست!! خانومه!!یه خانومِ با شخصیت!!"

الهی قربون اون غیرتی شدنت برم من ...دوستت دارم و برای موفقیتت دعا می کنم...در همه ی زندگیت...و تا زنده هستم عاشقتم.  

نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد1387ساعت 1 قبل از ظهر توسط آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد