اگه گفتین...!!!

خوب آپ کردنم نمی یاد!! چی کار کنم؟!!

شاید به قول یکی از بچه های وبلاگ به خاطر اینه که اوضاع خوبه و با جوجو دعوام نشده! نمی دونم چرا این روزا این قدر بی حوصله شدم...حال هیچ کاری رو ندارم...فقط دلم می خواد بخوابم وقتی هم که می خوابم بدتر کسل می شم...چه قدر کش دار شده این تابستون امسال...از هوای گرم و تابستون متنفرم... یاد زمستون و برف و بیرون رفتن و پالتو به خیر! از تابستون فقط آفتاب گرفتن و برنزه شدنش رو دوست دارم که اونم حسش نیست! نزدیکی های ما استخر رو باز سراغ ندارین که خیلی هم گرون نباشه؟!! از ترس این که دوباره مثل پارسال دچار سوختگی درجه ۲ نشم و ۱ ماه بستری نشم توخونه، استخر هم نمی تونم برم! وااای نمی دونین چه قدر وحشتناک بود! اولاش رنگ لبو بودم، ولی بعدش خیلی خوش رنگ شده بودم... یادش به خیر...ولی چه فایده این همه زحمت کشیدم همش از بین رفت.

حالا یه آمار گیری می خوام راه بندازم! قضیه اینه که جوجو بهم گفته اگه توی وبلاگت منو درست به تصویر کشیده باشی و درست منو معرفی کرده باشی، دیگران می تونن اسم منو از توی گزینه هایی که بهشون می دی حدس بزنن! حالا من نمی دونم چه ربطی داره شخصیت به اسم آدم! ولی اون می گه تو از من یه غول ساختی و همه فکر می کنن من چه آدم دودره بازی هستم! ( از کجا میدونه؟! اون که نمی دونه آدرسمو!)

به هر حال قرار شده برای اینکه بهش ثابت کنم من ازش غول نساختم و همونی رو که هست نوشتم، شما از بین چندتا گزینه اسمشو حدس بزنین! فقط اگه جواب این مسابقه رو اعلام نکردم ازم دلگیر نشین...ولی توروخدا شرکت کنین!

حالا اسم ها!:( به ترتیب حروف الفبا هستن)

۱-اشکان

۲-بهنام

۳-پدرام

۴-شاهین

۵-کاوه

۶-نیما

کامنتها رو هم تا اخرش تایید نمی کنم که نظر یکی دیگه روی بقیه تاثیر نذاره! بچه ها تروخدا کمکم کنین بهش ثابت کنم من همونی رو که هست می نویسم و ازش واسه شما یه غول نساختم!!

از همتون که تو این آمار گیری شرکت می کنین ممنونم.

 

نوشته شده در جمعه 14 تیر1387ساعت 9 بعد از ظهر توسط آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد