سهم من این است...

"فکر کنم نیاز به آرامش بیشتر داری!!"

اینو دکترم برام تجویز کرده! دکتری که خودش آرامشت رو می گیره که هی مجبور بشی بری پیشش و ویزیت بدی! دکتره برات آشنا نیست؟!!

هر وقت این حرف رو می زنی یعنی الان بهتره با هم حرف نزنیم!!

امروز یه جایی با یکی یه قرار کاری داشتی! منم در جریان از اول تا آخرش بودم! نتونستم تحمل کنم! نه این که دختر حسودی باشم ها! نه!ولی نمی دونم چرا وقتایی که قاطی می کنم حتی می تونم به یه خانوم دکتر که تازه فوق دکترا هم داره و معلوم نیست با این اوصاف چند سالشه گیر بدم! دچار پارانویا شدم یعنی؟! به نظر تو، توی صداش عشوه نمی ریخت برات؟!!به نظر تو ، خودت زیادی "خانم دکتر ،خانم دکتر" نمی کردی؟!! به نظر تو کسی که فوق دکترای شیشه!!( که نمی دونم چه کوفتیه!!) داره نمی تونه دلتو ببره؟! یا دل نداره اصلن که عاشق یه پسر ۲۵ ساله ی  خوش تیپ خوش صدای چِشم ...چِشم...-نمی دونم چه رنگی- بشه؟! پس ول معطله! به نظر تو کسی که تمام عمرش درس خونده نمی تونه عاشق تو بشه؟ فکر می کنی علم چشمهاشو کور می کنه؟!! اون عشقه که چشم رو کور می کنه! درست مثل چشمهای من که جز تو هیچ چیز و هیچ کس رو نمی بینه!

به نظر تو وقتی آدم از خونشون فقط یه ربع راهه تا خونه ی دوست دخترش- که خیلی هم دوسش داره مثلن-می شه ۱ هفته حتی نره ببیندش؟ حتی وقتی کاری هم نداره و تو خونه است؟! به نظر تو دختری که عشق چشمهاشو کور می کنه دلش تنگ نمی شه؟ دختری که دلش تنگ می شه حق نداره به یه خانم دکتر تحصیل کرده گیر بده؟! حق نداره به تو گیر بده؟...به نظر توحق نداره به اونی که بهش می گه" فکر کنم نیاز به آرامش بیشتر داری"  بگه ۲ ساله که دنبال این آرامشم و تو سلبش کردی؟ حق نداره بگه نه فقط امشب بلکه تمام شبهای دیگه باقی مونده از این عمر لعنتی -که نمی دونم چه قدره-به آرامش نیاز دارم؟!! به نظر تو حق نداره موبایلشو خاموش کنه؟حق نداره بچه بازی در بیاره که تو آهنگ "کوچولوها، کوچولوها" رو براش بخونی؟! با این اوصاف حق نداره وقتی آن لاینه و تو بهش پی ام می دی که" بیداری خوشگل خانوم؟!" جوابتو نده؟! به نظر تو ....

من چه قدر تو این جهنمی که تو اسمشو گذاشتی" زندگی" حق دارم؟!

**امروز کتاب گروس عبدالملکیان رو خریدم...چه می کنه با دل من شعرهاش!

در را پشت سرت ببند!

پنجره را باز گذاشته ام

چه قدر به هوا محتاجم

هوا در سرنگی کوچک!!


من مطلب رو خیلی بد نوشتم یعنی؟! دوست ندارم توضیح بدم در مورد جمله هام! ولی منظور از " فکر کنم نیازبه آرامش بیشتر داری" این بود که این حرف رو جوجو به من زده! نه من به اون! و نه اون خانم دکتره که در موردش گفتم! این دوتا هیچ ربطی به هم ندارن! منظورم از اینکه" اینو دکترم تجویز کرده" یعنی جوجو!! دکترم اونه! داشتم متلک می گفتم بهش!! معلوم نبود یعنی؟!! 

 

نوشته شده در پنجشنبه 20 تیر1387ساعت 1 قبل از ظهر توسط آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد