روزگار غریبی ست نازنین!!

تو را و مرا

بی من و تو

بن بست خلوتی بس!!

نخیر!! مثل این که یا من قدرت قلم فرساییم خیلی پایین و افتضاحه یا بعضی ها اصلن حرف های منو نمی فهمن یا دوست ندارن بفهمن بنا بر شرایطی که دارن!

می دونین من فکر می کنم همه حق دارن! چون هر کس بسته به شرایط و  تجربیات و گذشته ای که داره، و از همه مهم تر طرز فکری که خودش داره در مورد دیگران نظر می ده...بنابر این همه حق دارن و تقصیر خودشون نیست ...حتی اونهایی که فکر می کنن جوجو به این دلیل نمی خواد دوست هاش از روابط ج ن س ی ما خبر دار بشن که ممکنه این به ضرر جوجو تموم بشه !! چه توی کارش و چه بین دوستهاش!! مثلن ممکنه از سر کارش بندازنش بیرون! یا اگه یه دختری بفهمه که ما چه رابطه ای با هم داریم دیگه به جوجوی من پا نده!! خوب اینم یه طرز فکره! ولی من به عنوان یه طرف این قضیه که از همتون هم بیشتر جوجومو می شناسم و از افکارش خبر دارم بهتون می گم که این فکر اشتباه محضه!!  حالا من با خیلی از کارهای اون موافق نیستم...مثلن این که پیش دوستهاش دست منو نمی گیره...یا نمی ذاره تاپ بپوشم... ولی با خیلی هاش هم موافقم...به نظر من هیچ لزومی نداره که حتی بهترین دوست اون از روابط خصوصی ما خبر داشته باشه! واسه من عشق و س ک س از هم جدا نیست...عشق بازی با جوجو همون قدر برام حرمت داره که عشقم برام حرمت داره...و اصلن دوست ندارم حرمت این عشق این جوری شکسته بشه...آخه اگه همکارهای اون بدونن که مثلن ما توی چه پوزیشنی با هم می خوابیم یا چند بار در ماه پیش هم می خوابیم یا خیلی چیزای دیگه، اون وقت این نشون می ده که جوجو منو خیلی دوست داره و منو از دوستهاش قایم نمی کنه؟!! من کی گفتم که اون منو از دوستهاش قایم می کنه؟!! ما همین دیشب هم با هم مهمونی بودیم! (بگذریم که سر لباس پوشیدن باز پدر منو در اورد و نذاشت تاپ خوشگله مو بپوشم...!!)بیشتر وقت ها هم می خواستیم بریم بیرون اون به دوستهاش هم می گفت که بیان! ولی از وقتی من بهش گفتم دوست دارم باهاش تنها باشم و دو نفری بریم بیرون دیگه به اونها نمی گه  که بیان ! این یعنی جوجو منو از دوستهاش قایم می کنه؟!! حتی همکارهایی که در زمینه ی کاری واسه جوجو خیلی مهم هستن هم منو می شناسن و اسم و فامیل و شغلم رو هم می دونن! و می دونن که من دوست دخترشم! فقط از روابط ج ن س ی مون خبر ندارن که اصلن فکر نمی کنم لزومی هم داشته باشه!  تازه پدر و مادرش هم منو می شناسن و حتی منو دیدن...مامانش هم اسم و فامیلم رو می دونه...و هر وقت هم که منو خونشون دیده با مانتو و روسری توی اتاق در باز بودیم...اون هی در رو می بست و من ازش می خواستم که بازش کنه...!

ببینم یه سوال دارم!! مگه فک و فامیل و دوست های پدر مادر های ما از چگونگی روابط ج ن س ی اونها خبر دارن؟!! این یعنی پدر های ما قایم موشک بازی می کنن و مامان هامون رو از دوست هاشون قایم می کنن یا به خاطر موقعیت شغلیشون این چیزارو به کسی نمی گن؟!! واقعن فکر می کنین دلیلش اینه؟!!

جوجو بارها و بارها که من اومدم براش تعریف کردم که همکارهام توی مدرسه و آموزشگاه در مورد روابطشون با شوهر ها و دوست پسرهاشون صحبت می کنن، گفت "اگه زن من این کارو بکنه و حتی با خواهر یا مادرش در مورد این موضوع صحبت کنه من می زنم تو دهنش!!" این یعنی جوجو می خواد زنشو از خواهر و مادر اون پنهان کنه؟!! نه!! این هیچ ربطی به موقعیت شغلی و قایم کردن زنش از دیگران و ترس از دست دادن کارش نداره! و من خوشحالم که منو هم در همون حد می دونه...یعنی همون رفتاری رو با من می کنه که با همسر آینده اش می خواد بکنه...و این خیلی برام مهمه...حالا چه با هم ازدواج بکنیم چه نه...

و یه چیز دیگه!! هر کی از طرز نوشتن و قلم فرسایی من خوشش نمیاد، اصلن مجبور نیست وقت و پول و انرژیشو هدر بده و هی چپ و راست بیاد تو وبلاگم کامنت هم بذاره!! نه تنها فقط وبلاگ منُ بلکه وبلاگ دیگران هم همین طوره...من اگه خوشم نیاد نمی رم خوب! شاید بعضی ها اصلن بخوان راجع به روابط ج ن س ی شون هم حرف بزنن...خوب به من چه؟! لابد خوشم میاد که می رم دیگه!! اگه خوشم نیاد که نمی رم کامنت هم بذارم!!

ین جا خونه ی منه، هرکی دوست داره و میاد قدمش روی چشم، هر کی هم دوست نداره والله من یادم نمیاد ازش دعوت کرده باشم! مهمون ناخونده به این پررویی ندیده بودیم!

دهانت را می بویند...

مبادا گفته باشی دوستت می دارم...

دلت را می پویند

مبادا شعله ای در آن نهان باشد...

روزگار غریبی ست نازنین!

جوجوی مهربون و دوست داشتنی من...بابت همه چیز ازت ممنونم...الان باید اعتراف کنم که تو حق داشتی...حتی دونستن این که تو منو می بوسی هم برای دیگران ضرورتی نداره...مثل همیشه، همه ی حق ها با توئه...دوستت دارم و همیشه هم خواهم داشت...

 

نوشته شده در پنجشنبه 19 اردیبهشت1387ساعت 3 بعد از ظهر توسط آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد