جام و لیلی!

نمی خوام زیاد چرت و پرت بنویسم...فقط اومدم یه چیزی بپرسم ...

به نظر شما  چی می شه که یه پسر که ادعا می کنه از یه دختری فقط به عنوان یه دوست قدیمی هنوز توی زندگیش یاد می کنه، ولی یهو می زنه و وقتی با هم توی فیس بوک هستید مستقیمن ازتون می خواد که اون دختر رو سرچ کنین و وقتی هم که شما سرچ کردین و عکس نحسش رو آورد می ره روی چندتا از دوستای اون دختره کلیلک می کنه و نگاشون می کنه و بعدشم هی ازتون در مورد همون دختر و عکسش نظر می خواد و می گه" خوشگله؟"

و در جواب شما که با حرص می گین: "نه اصلنم خوشگل نیست خیلی هم میمونه"!،

می گه:"حالابد هم نیست ها!"

و بعدش که شما ازش می پرسین" خودشه یا نه ؟"، می گه" نه بابا!"

و بعدشم که شما در پی یک اقدام خاله زنکانه و جاسوسانه(!) می رین واسه طرف کامنت می ذارین که ببینین موضوع از چه قراره سریع شاکی می شه که" چی براش نوشتی؟ اصلن چرا براش کامنت گذاشتی؟ حالا چی نوشتی؟!" ولی کاملن سعی می کنه خونسردی خودشو حفظ کنه!

وشما که می گین:" هیچی بهش گفتم من می خوام با آقای فلانی ازدواج کنم می خواستم بدونم نظر شما در مورد ایشون چیه؟!"( در واقع دروغ گفتین! یعنی راستشو نگفتین!شما همچین چیزی اصلن ننوشتین...فقط نوشتین که من یه دوست به اسم شما داشتم توی دبیرستان که گمش کردم و حالا می خوام بدونم شما متولد چه سالی هستین و آیا در فلان کشور هیچ وقت بودین یا نه!!)

اون وقت اون بگه:" خیلی واقعن بی جنبه ای که نمی شه باهات دردو دل کرد! من بهت اعتماد کردم اگه منظوری داشتم می تونستم خودم تنهایی برم تو فیس بوک اسمشو سرچ کنم! "

و در جواب اعتراض شما که : "تو این همه دوست دختر داشتی چرا اسم اونا رو سرچ نکردی و فقط اسم همین آدم رو سرچ کردی" ، بگه: " چون برام جالب بود ازش خبر دار بشم ببینم چی کار می کنه!!"

و شما فقط در جوابش بتونین بگین:

اگر با من نبودش هیچ میلی

چرا جام مرا بشکست لیلی...

 


راستی...امروز عشقت جواب کامنتم رو داد! آره!خودشه! گفت من متولد فلان سال هستم و فلان کشورهم بودم!! تیرم خورد به هدف...

پس چرا بهم دروغ گفتی؟ چراااااا؟چرا بهم نگفتی خودشه؟

حالا بازم من حق ندارم که بهت گیر بدم؟!

آخه چه انتظاری از من داری؟ انتظار داری گوش شنوای درد و دل های تو در مورد عشق قدیمیت باشم؟ واقعن به نظر خودت این توقع بی جایی نیست؟

حالا واقعن چرا؟ را از بین این همه آدم و این همه دختر، تو فقط اسم اونو سرچ کردی؟ چرا من دنبال اسم هیچ کدوم از کسانی که یه زمانی فکر می کردم دوسشون دارم نگشتم؟!پس موضوع یه کنجکاوی ساده نیست فقط...

می دونی چیه؟ حتا از شنیدن اسم این دختره هم دیگه کهیر می زنم! عکسش از صبح تا الان از روی مانیتورم کنار نمی ره! همه ی اجزای صورتشو حفظم...هر چی هم می گردم حتا یه عضو دوست داشتنی توی صورتش پیدا نمی کنم!! خیلی حسودم؟!از همه ی همکارای خانومم رای گیری کردم! یکی گفت خوشگل نیست ولی س ک س یه! اون یکی گفت معمولیه!اون یکی گفت خیلی پسر پسنده! اون یکی گفت وضعش خرابه! و یکی دیگه هم گفت : پس دیگه به چی می گی خوشگل؟!! دیگه چی می خوای به این خوشگلی!!

هی دارم فکر می کنم تو نظرت چیه...تو هنوزم اونو دوست داری؟ جوابش که مثبته...فقط نمی دونم چه قدر...

کاش یه بارم که شده بهم راستشو می گفتی..من فقط همینو می خوام بدونم...

آخ...کاش می فهمیدی که چه حسی دارم الان بهت...

 

نوشته شده در یکشنبه 17 خرداد1388ساعت 4 بعد از ظهر توسط آفتاب   57 پرتو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد