خصوصی و اختصاصی!!

عشق مهربون و دوست داشتنی من...

امیدوارم این شروع خوبی برای جاودانه شدنت باشه...خودت خوب می دونی که حقته...تو از روز ازل جاودانه بودی وتا ابد در ذهن و یاد و خاطرِ من و همه ی کسانی که تورو می شناسن، جاوید خواهی ماند...

و خاطره ات تا جاوید ِ جاویدان در گذرگاهِ ادوار داوری خواهد شد...

... ِ ت مبارک!!

نوشته شده در پنجشنبه 8 اسفند1387ساعت 3 قبل از ظهر توسط آفتاب

نظرات 2 + ارسال نظر
میتیل چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

خوصوصی و اختصاصی...

مگه نه؟

میتیل چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام آفتاب
در چه حالی؟
داشتم واسه امیر پیغام میذاشتم اسم آفتاب رو بردم یاد تو افتادم..

دو تا پست از اولین باری که واست پیغام گذاشتم گذشته
امیرم که گفت خداحافظ و رفت(امیدوارم کمال همنشین ینی تو رو اون اثر کنه ونره)بگذریم..

دختر من با بقیه کاری ندارم اما مثل اینکه منو گیر اوردی آره؟
چند روز از پیغام من گذشت شما با آقاتون دوس شدین؟نکنه منتظر من بودی؟(در این مورد نمی دونم چی بگم)
دارم به این نتیجه میرسم آفتاب وآقاش باهم دعوا کنند ابلهان باور کنند

پست آخرتم...همه چی درست میشه...(وقتی بعد سه ماه مثلا قهر باهم فیلم می بینین!)
تازه اول پاییزه..تا تولدش هنوز کلی مونده!!(با هم جشن میگیرین مگه نه؟)


می دونی منو یاد چی میندازی؟
گاهی یاد یه دختر بچه 4 5 ساله مو خرمایی تیره (نمی دونم چرا این رنگ به ذهنم میاد) که عاشق عروسک مو طلایشه..حسوده اما فکر میکنه نیس(درست مثل معتادا ..هه)
ولی بیشتر یاد تین ایجرا میندازی منو..ماهی سه بار خدا حافظ(حالا که من اومدم زود نریا)..هفته ای پنج بار باهات قهرم..روزی صد مرتبه خیلی بد جنسی
دو ماه در میون ازت بدم میاد...سه روز درمیونم فلان جام درد میکنه..(جدا چی بگم؟)
فکر نمی کنی یه چیزی رو زیاد بگی لوث میشه؟


به من گفتی می بوسمت؟؟
اینو گفتی تا بگی نیگا کن میتیل با اینکه تو با من بد حرف زدی به حرفام توهین کردی اما باز من باهات مهربونم..می بوسمت!!آره؟این جوریه؟
پس منم می گم
وای خدا وای خدا!!
وجدان درد گرفتم!!(هه)
این آفتاب چه مهربون بود و من چه بد جنس بودم !!
آفتاب منم مهربونم اما به جاش
ازونایی نیستم که تا میزنی زیر گریه آخی طفلکی تحولیت بدن یا با حرفای مسخره که بابا به جهنم لیاقت نداره دلداریت بدن!!

حالا اگه اون بوسیدنت ( نمی گم از ته دلت)..اگه از روی مهربونیت بود...قسمت نظرات شاهزاده کوچولو رو واسم باز کن..(عاشق این پستتم مخصوصا خطای قرمز رنگش..)
(اگه نمی کنی دنبال توضیح نیستم..)

قطعا شادیه تو باعث خوشحالیه منه..فعلا









میتیل جان...
من نمی دونم مشکل تو با من چیه! ولی باور کن من با تو مشکلی ندارم.اون می بوسمت رو هم نه ازسر این گفتم که من خیلی مهربونم و تو بدجنسی! من به همه ی دوستای دختر وبلاگیم اینو می گم! اگه ناراحت شدی من منظوری نداشتم...این قدرم درگیر مشکلات خودم هستم که واقعن نمی تونم احساسم رو برای تو توضیح بدم...متاسفم که قلمم از پس بیان احساسم بر نمیاد.
اما همون طور که خواستی پست شازده کوچولو رو برات باز می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد